Forsikringsskade
Vi er en tømrer, – snedker, – maler, – murer og vvs-virksomhed med speciale i forsikringsskader. Vores certificerede håndværktaksator takserer skaderne.
Vandskade, stormskade, indbrud … Det er hårdt at bo i et hjem, der er præget af en skade. Særligt stressende er uvisheden om, hvornår alt igen bliver normalt. Derfor anser vi hastighed og en klar plan for afgørende, når skaden er anmeldt. Nedenfor kan du se, hvordan vi arbejder med at få dit hjem på højkant efter en forsikringsskade.
Husk … vi sætter en ære i at levere håndværk af høj kvalitet til tiden.
Vandskader
Når der er opstået en vandskade, er det vigtigt at handle meget hurtigt. Vandet skal opsuges, og der skal sættes affugtere op. Man skal måle fugtigheden, så affugterne kører optimalt i den periode, som er nødvendig for at opnå bevarelse af lokalerne. Dette sørger skadeservice for.
Derefter tilbyder vi tilbyder at hjælpe med:
• Hurtig besigtigelse af skaden
• Fotodokumentation til forsikringen
• Fugtmåling
• Oprydning og klargøring
• Bortskaffelse af affald
• Evt. udpumpning af vand
• Evt. sugning af vand med vandstøvsugere
• Evt. opsætning af affugtere
• Forebyggelse af skimmelsvamp
• Retablering af gulve, lofter og vægge efter vandskaden
• Skadesrapport og dokumentation ved afslutning
Forsikringsskader – Vi spænder bredere, end du tror
Vi kan løse de fleste opgaver til perfektion hos Nielsen & Søn. Og ikke bare dem, der drejer sig om klassiske tømrer og snedkeropgaver.
Det kan vi dels, fordi vores mange ansatte er veluddannede og blandt branchens dygtigste. Dels, fordi vi som projektstyrende entreprenør har et tæt samarbejde med underleverandører af håndværksydelser.
Vi kan fx hjælpe dig med malerarbejde, forsikringsskader, nyt køkken, badeværelse, udbedring af vandskader, indbrudssikring af vinduer og døre og meget mere.
Når skaden er sket
Vandskade, stormskade, indbrud … Det er voldsomt, når ens hjem rammes af skader – også selvom forsikringen betaler for udbedringen og håndværkerne står klar. Vi ved, at det er hårdt at bo i et hjem, der er præget af en skade og byggearbejde. Særligt stressende er uvisheden om, hvornår alt igen bliver normalt inden udbedring af forsikringsskader er overstået.
Derfor vægter vi hastighed og udarbejdelse af en klar plan for udbedring højt, når skaden er anmeldt. Nedenfor kan du se, hvordan vi arbejder med at få dit hjem på højkant efter en forsikringsskade. Og husk … når vi er på sagen, behøver du kun en håndværkspartner. Vi både udfører og koordinerer alle former for arbejde i forbindelse med forsikringsskader hus.
Vores medarbejdere er blandt det bedste i branchen – og de har styr på både håndværk, kommunikation og processer. Det har du fortjent.
Taksering af forsikringsskade
En af vores certificerede håndværkstaksatorer besigtiger og fotodokumenterer skaden i dit hjem, hvorefter vi sender vores takseringsrapport til dit forsikringsselskab. Vi gennemgår sammen skadesprocessen.
Godkendelse
Du modtager direkte besked fra os, når dit forsikringsselskab har godkendt vores takseringsrapport. Herefter aftaler vi den videre proces.
Planlægning
Vi gennemgår den godkendte rapport på telefon eller mail. Sammen med dig lægger vi en tidsplan for, hvordan skaden skal udbedres. På store opgaver fungerer Nielsen & Søn ofte som hovedentreprenør og holder styr på hele processen.
Udbedring af skaden
Du har under hele forløbet en fast kontaktperson, som kender din sag i detaljer. Det gælder uanset om din sag er stor eller lille.
Din kontaktperson kan også hjælpe med at give tilbud på opgaver, der ligger udover selve skaden.
Overlevering
Vi slipper først din sag, når vi efter udført arbejde sammen med dig har lavet en fotodokumenteret overlevering til dit forsikringsselskab. Skulle der opstå reklamationer indenfor garantiperioden, skal du kontakte Nielsen & Søn direkte.
En bæredygtig virksomhed
Vi tror på, at bæredygtig vækst skabes i fællesskaber. Det er fællesskabet i medarbejdergruppen, fagligt fællesskab med partnere og fællesskabet med kunder om at skabe løsninger til gavn for fremtidige generationer.
Men fællesskab handler også om at være en del af noget større. Derfor tager vi ansvar for at træffe så bæredygtige valg, som muligt i forhold til virksomhedens vækst, klima, miljø, mennesker og natur.