Opsætning af hegn hos Nielsen & Søn

Hegn og hældning

Langt de fleste haver og grunde i Danmark hælder i større eller mindre grad. Det er vigtigt at tage med i overvejelserne, når du planlægger et nyt hegn eller grund. Vi har stor ekspertise i at rådgive og opsætte hegn i forhold til hældningen, så det endelige resultat bliver både flot og holdbart.

Gratis rådgivning og opmåling

Tag en snak med os – det koster ikke noget!

Der er mange forskellige forhold at tage med, når du planlægger et nyt hegn. For eksempel skal du huske, at du ikke bruge trykimprægneret træ, hvis haven bruges af små børn, da de kan komme i kontakt med overskydende imprægneringsvæske.

Vi rådgiver dig også gerne i hvilke typer hegn, der passer til dig og dit behov, i forhold til vedligeholdelse og udseende. Og har du brug for en maler til dit nye hegn, kan vi også hjælpe dig der.

Opsætning af hegn – Kontakt os

Hvis du ønsker et uforpligtende tilbud med en af vores dygtige medarbejdere, så klik på knappen og udfyld kontaktformularen.

Når skaden er sket

Vandskade, stormskade, indbrud … Det er voldsomt, når ens hjem rammes af skader – også selvom forsikringen betaler for udbedringen og håndværkerne står klar. Vi ved, at det er hårdt at bo i et hjem, der er præget af en skade og byggearbejde. Særligt stressende er uvisheden om, hvornår alt igen bliver normalt. 

Derfor vægter vi hastighed og udarbejdelse af en klar plan for udbedring højt, når skaden er anmeldt. Nedenfor kan du se, hvordan vi arbejder med at få dit hjem på højkant efter en forsikringsskade. Og husk … når vi er på sagen, behøver du kun en håndværkspartner. Vi både udfører og koordinerer alle former for arbejde. 

Vores medarbejdere er blandt det bedste i branchen – og de har styr på både håndværk, kommunikation og processer. Det har du fortjent.

Taksering af skaden

En af vores certificerede håndværkstaksatorer besigtiger og fotodokumenterer skaden i dit hjem, hvorefter vi sender vores takseringsrapport til dit forsikringsselskab. Vi gennemgår sammen skadesprocessen.

Godkendelse

Du modtager direkte besked fra os, når dit forsikringsselskab har godkendt vores takseringsrapport. Herefter aftaler vi den videre proces.

Planlægning

Vi gennemgår den godkendte rapport på telefon eller mail. Sammen med dig lægger vi en tidsplan for, hvordan skaden skal udbedres. På store opgaver fungerer Nielsen & Søn ofte som hovedentreprenør og holder styr på hele processen.

Udbedring af skaden

Du har under hele forløbet en fast kontaktperson, som kender din sag i detaljer. Det gælder uanset om din sag er stor eller lille.

Din kontaktperson kan også hjælpe med at give tilbud på opgaver, der ligger udover selve skaden.

Overlevering

Vi slipper først din sag, når vi efter udført arbejde sammen med dig har lavet en fotodokumenteret overlevering til dit forsikringsselskab. Skulle der opstå reklamationer indenfor garantiperioden, skal du kontakte Nielsen & Søn direkte.

Hos os er det
rart at være

Hos os går faglighed og menneskelighed hånd i hånd. Selvom vi er en virksomhed på mere end 100 år, er vi ikke gammeldags. Vi er en moderne arbejdsplads med fokus på trivsel.
Vi er mennesker, der ser dig som menneske og fagperson. Vi forventer, at du tager ejerskab for opgaven og dine kollegaer. At du har lyst til at være en del af et makkerskab, hvor du er med til at gøre dine kollegaer bedre og ikke blot passer dig selv. Vi gør hinanden bedre, fordi vi løfter i flok.