Når skaden er sket
Vandskade, stormskade, indbrud … Det er voldsomt, når ens hjem rammes af skader – også selvom forsikringen betaler for udbedringen og håndværkerne står klar. Vi ved, at det er hårdt at bo i et hjem, der er præget af en skade og byggearbejde. Særligt stressende er uvisheden om, hvornår alt igen bliver normalt.
Derfor vægter vi hastighed og udarbejdelse af en klar plan for udbedring højt, når skaden er anmeldt. Nedenfor kan du se, hvordan vi arbejder med at få dit hjem på højkant efter en forsikringsskade. Og husk … når vi er på sagen, behøver du kun en håndværkspartner. Vi både udfører og koordinerer alle former for arbejde.
Vores medarbejdere er blandt det bedste i branchen – og de har styr på både håndværk, kommunikation og processer. Det har du fortjent.
1:
Taksering af skaden
En af vores certificerede håndværkstaksatorer besigtiger og fotodokumenterer skaden i dit hjem, hvorefter vi sender vores takseringsrapport til dit forsikringsselskab. Vi gennemgår sammen skadesprocessen.
2:
Godkendelse
Du modtager direkte besked fra os, når dit forsikringsselskab har godkendt vores takseringsrapport. Herefter aftaler vi den videre proces.
3:
Planlægning
Vi gennemgår den godkendte rapport på telefon eller mail. Sammen med dig lægger vi en tidsplan for, hvordan skaden skal udbedres. På store opgaver fungerer Nielsen & Søn ofte som hovedentreprenør og holder styr på hele processen.
4:
Udbedring af skaden
Du har under hele forløbet en fast kontaktperson, som kender din sag i detaljer. Det gælder uanset om din sag er stor eller lille.
Din kontaktperson kan også hjælpe med at give tilbud på opgaver, der ligger udover selve skaden.
5:
Overlevering
Vi slipper først din sag, når vi efter udført arbejde sammen med dig har lavet en fotodokumenteret overlevering til dit forsikringsselskab. Skulle der opstå reklamationer indenfor garantiperioden, skal du kontakte Nielsen & Søn direkte.